VIZIONARSKE STRUKTURE na slikovit način dočarava sadržaj i poruku editorijala koji predstavlja srž našeg novog časopisa za 2025. godinu. U fokusu kampanje nalazi se arhitekta i modni stilista Ašok Murti, čija prepoznatljiva estetska vizija oživljava spoj arhitekture, mode i dizajna.
Ovim editorijalom činimo prvi korak u novoj godini stvarajući temelje za sve ono što će uslediti. Kroz izbor naočara brendova Oliver Peoples, Persol, Giorgio Armani i Burberry, istražujemo granice između funkcionalnosti i umetnosti, između linija i boja koje definišu ne samo vizuelni identitet, već i duhovnu povezanost sa svetom oko nas.
Ovom prilikom se zahvaljujemo na gostoprimstvu i profesionalnosti jednom od najvećih centara u jugoistočnoj Evropi – Sava Centru, u čijem su ambijentu nastali ovi fenomenalni vizuali. Enterijer rekonstruisanog i modernizovanog centra, sagrađenog u vreme Jugoslavije, fenomenalno je upotpunio i zaokružio celu priču našeg editorijala sa Ašokom, koji je upravo tada počeo da gradi svoju karijeru.
“Brendovi naočara kao što su Giorgio Armani, Oliver Peoples i Persol sa sobom nose određenu težinu za koju nije svako spreman. Autentičnost dizajna ovih modnih kuća oslikana je u dugotrajnosti koju nose sa sobom, kao i kvalitetu izrade njihovih komada. Ašok je bio idealan primer ličnosti koja ume da svojim stavom, iskustvom i pojavom stane rame uz rame sa vrednostima koje nose ova imena.
Njegova sposobnost da iskoristi svoje dugogodišnje iskustvo u svetu arhitekture i mode dala je posebnu dubinu vizualima koje smo zajedno stvorili. Kako bismo još više osvetlili sve aspekte njegove inspiracije, snimili smo kratkometražni dokumentarac koji sumira najvažnije trenutke i osobine njegovog života koje su nas motivisale. Dokumentarni format stavlja akcenat na njegovu autentičnost, strastvenost i posvećenost, a svi ovi elementi čine ga osobom koja se uvek izdvaja iz mase.”
Dušan Mrđen, kreativni direktor kompanije Yason
Editorijal VIZIONARSKE STRUKTURE napravljen je u oktobru 2024. godine
Kreativni direktor / Dušan Mrđen
Direktor Fotografije (DoP) / Aleksandar Anđelković
Fotografija / Nenad Srdanović
Režija dokumentarca / Natalija Mrđen
Steadicam operator / Vladimir Arsenijević
1. asistent kamere / Stefan Trivunac
2. asistent kamere / Dario Milutinović
Glavni rasvetljivač / Aleksandar Ljubičić
Asistent rasvete / Uroš Jevtić
Producentkinja / Ivana Bojičić
Yason Audio producentkinja / Teodora Stepić
Izvršna producentkinja / Snežana Marković
Grafički dizajn / Jovana Matović
Marketing tim SC / Marko Spalević
Stajling / Movem Fashion
Odeća / BOSS
Šminka / Aleksandar Vuković
Frizura / Danilo Petrović
Ašok nosi naočare: PO1019S, PO0091S, PO3351V, AR8219U, OV5547SU, OV1342S, OV5552U, OV1185, BE2386, BE2411
Svaki detalj u PO1019S naočarima za sunce predstavlja primer Persol-ove posvećenosti preciznom dizajnu i izuzetnom kvalitetu italijanske ručne izrade. Okrugli front sa visokim mostom upotpunjen je Barberini zelenim sočivima i Supreme Arrows znakom na acetatnim drškicama po kojima je ovaj brend prepoznatljiv.
Giorgio Armani prepoznatljiv je po minimalističkim okvirima, trendu koji je osvojio sve brendove u proteklom periodu. Jedan od najupečatljivijih modela ove sezone AR8219U odabran je i za našu kampanju. Vanvremenski dizajn i vrhunski kvalitet garantuju da ove naočare možete nositi godinama.
Nova Supreme Arrow inspirisana arhivskim dizajnom dokazuje Persol-ovu poziciju i kao inovatora i kao čuvara nasleđa. Glava strelice dobila je jedinstveni ovalni oblik i zajedno sa gradiranim Barberini sočivima i Maflecto mehanizmom obogaćuje PO0091S sunčane naočare ručno rađene u Italiji.
Neprevaziđena i dobro prepoznatljiva estetika naočara Oliver Peoples preovladava i u novoj kolekciji za jesen/zimu 2024. Fenomenalna kombinacija kraljevsko plavih kristalnih sočiva i premium goldwood acetata dovodi model OV5547SU, ručno izrađen u Japanu, do savršenstva.
Naizgled jednostavan četvrtast okvir Oliver Peoples OV5552U oduševljava kombinacijom boja acetata i stakala. Transparentan donji deo naočara dolazi do izražaja tek kada se stavi na lice, a model dobije potpuno novu dimenziju. Umeće izrade posebno je zadivljujuće kada se spomene da je reč o ručno rađenom modelu napravljenom u Japanu.
Donoseći Burberry-jevo bogato nasleđe u naočare, okvir BE2386 se može pohvaliti detaljima koji podsećaju na metalne iglice. Crni acetat i unisex oblik predstavljaju pun pogodak kada želite da izgledate elegantno i moderno.
Persol PO3351V ovalni okvir od acetata u nijansi meda pruža moderan i osvežen izgled, dok fleksibilne drškice omogućavaju maksimalan komfor i udobnost. Ove unisex naočare će savršeno upotpuniti svaki vaš outfit.
Snažna estetika naočara može unaprediti svaku modnu kombinaciju i obogatiti je unikatnim detaljem. Oliver Peoples Calidor je savršen primer kako sasvim jednostavan i minimalistički dizajn izgleda prefinjeno, luksuzno i elegantno.
Okvir izrađen od recikliranog acetata, sasvim jednostavan ali obogaćen finim detaljima u vidu prepoznatljivog Burberry printa. Crna boja acetata daje ozbiljnost, dok plava daje živost okviru na suptilan način.
Oliver Peoples okvir od crvenog metala donosi energiju i dinamiku, ali na način koji je i dalje sofisticiran. Siva stakla pružaju cool i nenametljiv izgled, dok nepravilan oblik daje tom modelu posebnu dozu originalnosti.
Ašok nosi slušne aparate: Widex Smart RIC
Widex SmartRIC sofisticirani aparati nije samo alat za poboljšanje sluha, već i saveznik koji pruža vrhunsko iskustvo zvuka, prilagođeno svakoj situaciji. Zahvaljujući PureSound™ tehnologiji, ovi aparati najnovije generacije omogućavaju jasnu percepciju čak i najsuptilnijih tonova, dok TrueAcoustics™ sistem garantuje prirodnost zvuka, prilagođavajući ga individualnim potrebama svakog korisnika.
Ašok Murti, poznat po svom istančanom ukusu i nepogrešivoj estetici, zahteva autentičnost kao ključ u svakodnevnom životu. Funkcija SoundSense Learn, uz pomoć veštačke inteligencije, prilagođava zvučne postavke u realnom vremenu kako bi obezbedila jasnoću i ugodnost u svakom trenutku, bez obzira na okruženje ili nivo buke.
Ašokova pažnja prema detaljima ogleda se ne samo u njegovim modnim kreacijama već i u načinu na koji bira tehnologiju koja ga okružuje. Widex SmartRIC su dizajnirani da bude diskretni i elegantni, savršeno se uklapajući u Ašokov sofisticirani stil, dok Bluetooth konekcija omogućava povezivanje sa pametnim uređajima, pružajući potpunu kontrolu i udobnost.
Kombinacija vrhunske funkcionalnosti i dizajna odražava sve ono što Ašok Murti predstavlja – spoj estetike, inovacije i izuzetnosti. Widex SmartRIC su deo priče koja slavi snagu izraza, osluškivanja sveta i prilagođavanja modernim izazovima.
Kako vam se dopadaju najnoviji modeli poznatih brendova sunčanih naočara? Isprobajte ih na 7 lokacija u Novom Sadu i Beogradu.
Pratite našu stranicu Novosti i saznajte više o vašim omiljenim brendovima!
Sadržaj ovog članka je vlasništvo sajta Yason.rs. Preuzimanje teksta uslovljeno je Creative Commons 2.5 licencom. Svako kopiranje i korišćenje materijala bez navoda autora i linka ka izvoru smatra se kršenjem autorskih prava i podleže zakonskim sankcijama. Neke od fotografija korištene u tekstovima su vlasništvo trećih lica nad kojim portal Yason.rs nema autorska prava.