Paris (France) i Denver (CO), 17. jul 2024. – EssilorLuxottica, globalni lider u optičkoj industriji i VF korporacija, globalni lider u brendiranoj odeći, obući i modnim dodacima danas su objavili da su sklopili ugovor da EssilorLuxottica preuzme brend Supreme® od VF za 1,5 milijardi dolara u gotovini.
Francesco Milleri, predsednik i izvršni direktor i Paul du Saillant, zamenik glavnog izvršnog direktora komapanije EssilorLuxottica rekli su: “ Vidimo neverovatnu priliku u dovođenju legendarnog brenda kao što je Supreme® u našu kompaniju. Savršeno je u skladu sa našim inovacijskim i razvojnim putovanjem, nudeći nam direktnu vezu sa novom publikom, jezicima i kreativnošću. Sa svojim jedinstvenim identitetom brenda, potpuno direktnim komercijalnim pristupom i korisničkim iskustvom – modelom na kojem ćemo raditi na očuvanju – Supreme® će imati sopstveni prostor u okviru našeg portfolija kućnih brendova i dopuniti naš licencirani portfolio. Oni će biti u dobroj poziciji da iskoriste stručnost, sposobnost i operativnu platfornu naše kompanije.“
Bracken Darrell, predsednik i glavni izvršni direktor kompanije VF, rekao je: „Pod VF Supreme® je proširio svoje prisustvo na ključnim tržištima Kine i Južne Koreje i vratio se snažnom rastu. Međutim, s obzirom na poseban poslovni model brenda i integrisani model VF-a naš strateški pregled portfelja zaključio je da postoje ograničene sinergije Supreme®-a i VF-a što prodaju čini prirodnim sledećim korakom. Pored ostalih zapaženih brendova u portfoliju EssilorLuxottica, Supreme® i njegov talentovani tim biće dobro pozicionirani za nastavak uspeha.“ Darell je nastavio: „Iako ćemo uvek gledati da s vremena na vreme prilagodimo VF portfolio ova transakcija nam daje povećanu fleksibilnost bilansa stanja. Takođe, podržava naš opšti program za bolje pozicioniranje kompanije za dugoročni rast i normalizovanije nivoe duga.„
Osnivač Supreme® brenda James Jebbia je prokomentarisao: „U EssilorLuxottica imamo jedinstvenog partnera koji razume da smo najbolji kada ostanemo verni brendu i nastavimo da radimo i rastemo kao što smo radili poslednjih 30 godina. Ovaj potez nam omogućava da se fokusiramo na brend, naše proizvode i naše kupce, dok sebe pripremamo za dugoročni uspeh.„
Više o Luxottica Group
Luxottica je lider u dizajnu, proizvodnji i distribuciji modnih, luksuznih i sportskih naočara. Njihov portfolio uključuje kućne brendove kao što su Ray-Ban, Oakley, Costa, Vogue Eyewear, Persol, Oliver Peoples i Alain Mikli, kao i licencirane marke uključujući Giorgio Armani, Burberry, Bulgari, Chanel, Coach, Dolce & Gabbana, Ferrari, Michael Kors, Prada, Ralph Lauren, Tiffany & Co., Valentino i Versace. Globalna distributivna mreža grupe pokriva više od 150 zemalja i dopunjena je širokom maloprodajnom mrežom od približno 9.000 prodavnica, sa LensCrafters i Pearle Vision u Severnoj Americi, OPSM, LensCrafters i Spectacle Hut u azijsko-pacifičkom regionu, GMO i Oticas Carol u latinskoj Americi, Salmoiraghi & Vigano u Italiji i Sunglass Hut širom sveta.
Više o kompaniji Supreme®
Aprila 1994. godine, Supreme® je otvorio svoja vrata u ulici Lafayete u centru Menhetna i postao dom njujorške skejt kulture. Jezgro ove kompanije činila su deca iz komšiluka, njujorški skejteri i lokalni umetnici koji su postali osoblje i kupci prodavnice. Supreme® je izrastao u brend koji oslikava kulturu centra grada i igra ulogu u njegovom stalnom regenerisanju. Stejteri, pankeri, hip-hop ljubitelji – mlada kontra kultura uopšte – gravitiraju prema ovom brendu. Nakon 30 godina, Supreme® se proširio od svog porekla u Njujorku u globalnu zajednicu, radeći sa generacijama umetnika, fotografa, dizajnera, muzičara, filmskih stvaralaca i pisaca koji su prkosili konvencijama i doprineli njegovom jedinstvenom identitetu i stavu.
Saopštenje preuzeto sa www.luxottica.com
Sva dešavanja u kojima učestvuje kompanija Yason možete pratiti putem našeg web sajta i stranice Novosti.
Sadržaj ovog članka je vlasništvo sajta Yason.rs. Preuzimanje teksta uslovljeno je Creative Commons 2.5 licencom. Svako kopiranje i korišćenje materijala bez navoda autora i linka ka izvoru smatra se kršenjem autorskih prava i podleže zakonskim sankcijama. Neke od fotografija korištene u tekstovima su vlasništvo trećih lica nad kojim portal Yason.rs nema autorska prava.