Paris (France), 17. septembar 2024. – EssilorLuxottica je danas objavila da je proširila svoje partnerstvo sa Meta Platforms ulaskom u novi dugoročni sporazum, prema kojem će strane sarađivati u narednoj deceniji na razvoju višegeneracijskih proizvoda pametnih naočara. Ove dve komapnije uspešno sarađuju od 2019. godine, što je rezultiralo dvema generacijama pametnih naočara sa brendom Ray-Ban koje su razbile barijere za usvajanje i redefinisale potencijal nosivih uređaja u životima potrošača.
Postižući ultimativnu ravnotežu između forme i funkcije, koristeći znanje koju poseduje EssilorLuxottica i njegovu globalnu mrežu maloprodajnih i veleprodajnih lokacija, zajedno sa napretkom kompanije Meta u tehnologiji, Ray-Ban Meta naočare su izazvale uzbuđenje i široko usvajanje.
Naočare, sada glavni proizvod, veoma su tražene na tržištima na kojima su dostupne, uključujući SAD, Kaliforniju, Veliku Britaniju, Australiju i mnoge evropske zemlje poput Austrije, Belgije, Danske, Finske, Francuske, Nemačke, Irske, Italije, Norveške, Španije i Švedske.
“ Tokom proteklih šest decenija EssilorLuxottica je predvodila transformaciju i modernizaciju industrije naočara i nege očiju, pozicionirajući se među vodećim svetskim inovatorima. Svake godine ulažemo stotine miliona u istraživanje i razvoj kako bismo stvorili proizvode koji poboljšavaju kvalitet života milijardi ljudi i utiču na to kako oni vide svet i jedni druge. Neverovatan rad koji smo započeli sa Metom, iako je još uvek u ranoj fazi, već se pokazao kao važna prekretnica na našem putu da naočare učinimo ulazom u povezani svet. Želeo bih da se zahvalim timu EssilorLuxottica i našem direktoru za nosivu tehnologiju Rocco Basilico, zajedno sa Meta timom, na odlično obavljenom poslu“, rekao je Francesco Milleri, predsednik i izvršni direktor kompanije EssilorLuxottica.
„Ponosan sam na posao koji smo do sada obavili sa EssilorLuxottica i uzbuđen sam zbog naše dugoročne mape puta koja je pred nama. Imamo priliku da naočare pretvorimo u sledeću veliku tehnološku platformu i da ih učinimo modernim u tom procesu„, rekao je Mark Zuckerberg, osnivač i izvršni direktor kompanije Meta.
Najnovija generacija Ray-Ban naočara, koju su predstavili EssilorLuxottica i Meta u jesen 2023. godine, imaju naprednu tehnologiju neprimetno ugrađenu u Ray-Ban-ove kultne okvire. Oni potrošačima daju supermoći uključujući mogućnost telefoniranja, snimanja i deljenja fotografija i video zapisa, slušanje muzike i sadržaja uživo. Ova hands-free veza sa voljenim osobama omogućava ljudima da zaista žive u ovom trenutku i dožive život kakav bi trebalo da bude. Nedavna integracija Meta AI u SAD i Kanadi omogućava korisnicima da obave stvari, budu inspirisani i lakše se povežu.
Više o kompaniji Luxottica Group
Luxottica je lider u dizajnu, proizvodnji i distribuciji modnih, luksuznih i sportskih naočara. Njihov portfolio uključuje kućne brendove kao što su Ray-Ban, Oakley, Costa, Vogue Eyewear, Persol, Oliver Peoples i Alain Mikli, kao i licencirane marke uključujući Giorgio Armani, Burberry, Bulgari, Chanel, Coach, Dolce & Gabbana, Ferrari, Michael Kors, Prada, Ralph Lauren, Tiffany & Co., Valentino i Versace. Globalna distributivna mreža grupe pokriva više od 150 zemalja i dopunjena je širokom maloprodajnom mrežom od približno 9.000 prodavnica, sa LensCrafters i Pearle Vision u Severnoj Americi, OPSM, LensCrafters i Spectacle Hut u azijsko-pacifičkom regionu, GMO i Oticas Carol u latinskoj Americi, Salmoiraghi & Vigano u Italiji i Sunglass Hut širom sveta.
Više o kompaniji Meta Platforms
Meta Platforms je američki tehnološki konglomerat sa sedištem u Menlo Parku, Kalifornija. Kada je Facebook pokrenut 2004. godine, promenio je način na koji se ljudi povezuju. Aplikacije kao što su Messenger, Instagram i WhatsApp dodatno su osnažile milijarde širom sveta. Sada, Meta ide dalje od 2D ekrana ka impresivnim iskustvima kao što su proširena, virtuelna i mešovita stvarnost kako bi pomogla u izgradnji sledeće evolucije društvene tehnologije. Više o kompaniji Meta saznajte ovde.
Saopštenje preuzeto sa www.luxottica.com
Sva dešavanja u kojima učestvuje kompanija Yason možete pratiti putem našeg web sajta i stranice Novosti.
Sadržaj ovog članka je vlasništvo sajta Yason.rs. Preuzimanje teksta uslovljeno je Creative Commons 2.5 licencom. Svako kopiranje i korišćenje materijala bez navoda autora i linka ka izvoru smatra se kršenjem autorskih prava i podleže zakonskim sankcijama. Neke od fotografija korištene u tekstovima su vlasništvo trećih lica nad kojim portal Yason.rs nema autorska prava.