Facebook, Inc. i EssilorLuxottica juče su najavili višegodišnju saradnju na razvoju sledeće generacije pametnih naočara. Obaveštenje je dao Mark Zuckerberg tokom Facebook Connect-a, godišnje konferencije koja se održavala virtuelno iz Kalifornije.
Facebook i EssilorLuxottica
Partnerstvo će kombinovati Facebook aplikacije i tehnologije, kultne brendove Luxottice i Essilorovu naprednu tehnologiju sočiva kako bi pomogli ljudima da ostanu bolje povezani sa svojim prijateljima i porodicom. Prvi proizvod biće brendiran pod najpopularnijom svetskom markom naočara – Ray-Ban, a planirano je da se lansira 2021. godine. Kombinovanje najboljeg iz oba sveta – inovativnu tehnologiju i modni napredni stil – kako bi se stvorile pametne naočare koje će potrošači zaista voleti da nose.
„Mi smo strastveni povodom istraživanja uređaja koji ljudima mogu pružiti bolje načine povezivanja sa najbližima. Nosiva tehnologija ima potencijal da to uradi. U EssilorLuxottica imamo podjednako ambicioznog partnera koji će pozajmiti svoju stručnost i katalog brendova svetske klase prvim istinski modernim pametnim naočarima “, rekao je Andrew Bosworth, potpredsednik Facebook Reality Labs.
„Posebno smo ponosni na našu saradnju sa Facebook-om, koji će kultni brend poput Ray-Ban projektovati u digitalniju i društveniju budućnost. Kombinujući brend koji milioni potrošača širom sveta vole i nose sa tehnologijom koja je zbližila svet, možemo obnoviti očekivanja nosivih uređaja. Gradimo put novoj generaciji proizvoda koji će sigurno da promene način kojim gledamo na svet “, komentarisao je Rocco Basilico, glavni direktor za nošenje u Luxottici.
Naziv proizvoda, specifikacije, mogućnosti softvera, cene i drugi detalji biće dostupni bliže lansiranju u 2021. godini.
Više o EssilorLuxottica Group
EssilorLuxottica je svetski lider u dizajnu, proizvodnji i distribuciji oftalmoloških sočiva, okvira i sunčanih naočara. Osnovana je 2018. godine, a njena misija je da pomogne ljudima širom sveta da vide više, budu više i žive svoj život punim plućima i ispunjavaju vizualne potrebe kao i težnje u ličnom stilu. Kompanija okuplja stručnost dva pionira u industriji, jednog u naprednoj tehnologiji sočiva, a drugog u izradi kultnih naočara, kako bi postavila nove industrijske standarde za negu vida i potrošačko iskustvo. Uticajni brendovi naočara, uključujući Ray-Ban i Oakley, brendovi tehnologije sočiva, uključujući Varilux i Transitions, i maloprodajni brendovi svetske klase, uključujući Sunglass Hut i LensCrafters, deo su porodice EssilorLuxottica.
Više o Facebook
Osnovana 2004. godine, misija kompanije Facebook je da pruži ljudima moć da grade zajednicu i zbližavaju svet. Ljudi koriste Facebook aplikacije i tehnologije za povezivanje sa prijateljima i porodicom, pronalaženje zajednica i rast preduzeća.
Saopštenje preuzeto sa zvanične stranice EssilorLuxottica
Za sve novosti iz sveta optike i mode pratite našu stranicu Novosti
Sadržaj ovog članka je vlasništvo sajta Yason.rs. Preuzimanje teksta uslovljeno je Creative Commons 2.5 licencom. Svako kopiranje i korišćenje materijala bez navoda autora i linka ka izvoru smatra se kršenjem autorskih prava i podleže zakonskim sankcijama. Neke od fotografija korištene u tekstovima su vlasništvo trećih lica nad kojim portal Yason.rs nema autorska prava.