BURBERRY JE
- Britanski luksuzni brand
- Proizvođač ikonskih proizvoda
- Multigeneracijski i za oba pola
ISTORIJAT
- 1856. godine: Thomas Burberry je otvorio prodavnicu s odećom u Basingstoku – Engleska
- 1880.godine: izumeo je gabarden – prozračnu tkaninu otpornu na vodu i izuzetno trajnu
- 1895. godine: kreiran je poznati «trench-coat»
- 1901. godine: razvijen je Burberry jahački logotip i registrovan je kao trgovačka marka
- 1920. godine: Burberry kockasti uzorak tkanine (karo) uveden je kao postava trench-kaputa. Crveni, bež, crni i beli karo postao je sinonim za Burberry
- 2006. godine: Burberry slavi svoju 150. Godišnjicu
- 2015. Legendarna manekenka Naomi Campbell reklamira Burberry kolekciju.
CILJNA GRUPA
- Žene koje traže nekonvencionalan, trendi i katkada provokativan stil. One vole novu (re-) interpretaciju klasičnog britanskog stila na moderan i dinamičan način
- Žene koje traže kvalitetne stvari koje će ih učiniti da se osećaju ugodno. Osećaju snagu nasledstva brenda, njegovu bogatu tradiciju, klasičnu eleganciju i trajni šarm
- Muškarci koji traže moderne/modne proizvode, koje karakteriše dobro skrojena elegancija i pridavanje stroge pažnje rafiniranim detaljima