Kako je nastao brend PRADA?
Kompaniju Prada su 1913. godine osnovala dva brata – Mario i Martino, kao prodavnicu kožne galanterije. Godine 1919. Prada dobija titulu zvaničnog dobavljača italijanske kraljevske kuće. Ova čast čini Pradu simbolom italijanske aristokratije.
„Ono što nosite je kako se predstavljate.“ – Miuccia Prada
1978. god. na čelo Pradine korporacije dolazi Miuccia Prada, unuka Maria Prade. Popularnost brenda se povećala kada je modni svet primetio njegove čiste linije. Pradina originalnost učinila ju je jednom od najuticajnijih modnih kuća.
Za sve ljubitelje mode, Prada predstavlja najbolje od italijanske kulture i tradicije. Od 1990. godine kada je postao vrhunski simbol statusa, ostaje jedan od najinovativnijih, najprestižnijih i najpoznatijih brendova u industriji modne i luksuzne robe. Posvećuju veliku pažnju detaljima i novim trendovima.
2000. god. u saradnji sa kućom Luxottica su lansirane naočare brenda Prada i Miu Miu.
Kolekcije Prada naočara odražavaju nepogrešiv stil, prefinjenu eleganciju i beskompromisni kvalitet. Usko povezan sa konceptom savremenog luksuza i visoke mode.
Pogledajte našu stranicu BRAND CORNER i saznajte više o istoriji brendova sa kojima sarađujemo.
Sanja Janka je već dugi niz godina profesionalac za brigu o očima u kompaniji Yason.
Sanja Janka
Bulevar oslobođenja 34
Sadržaj ovog članka je vlasništvo sajta Yason.rs. Preuzimanje teksta uslovljeno je Creative Commons 2.5 licencom. Svako kopiranje i korišćenje materijala bez navoda autora i linka ka izvoru smatra se kršenjem autorskih prava i podleže zakonskim sankcijama. Neke od fotografija korištene u tekstovima su vlasništvo trećih lica nad kojim portal Yason.rs nema autorska prava.