Oliver Peoples kroz istoriju 1. deo

Oliver Peoples kroz istoriju

  • 1986 | OLIVER PEOPLES, LOS ANGELES
    1986.godine se otvorio prvi Oliver Peoples butik u zapadnom Holivudu, Kaliforniji na legendarnom Sunset bulevaru. Prodavali su nenošene Vintage naočare koje su pronašli u poslovnom prostoru koji su kupili na aukciji za nekretnine.
19863
  • 1987 | GERMAN MANNER VOGUE
    Larry Leight je dizajnirao specijalno naočare za Andy Warhol-a da ih nosi na slikanju za naslovnu stranu magazina Vogue.
1987_warhol1
  • 1987 | PREDSTAVLJANJE PRVE OLIVER PEOPLES KOLEKCIJE
    Oliver Peoples je predstavio svoju prvu kolekciju na Vision Expo East u Njujorku. Kolekcija se satojala iz originalnih retro-stilizovanih i clip-on naočara koje su inspirisane izgledom onih koje su pronađene u poslovnom prostoru pri kupovini.
  • 1988 | „WORKING OPTICIANS“
    Oliver Peoples stvara i dizajnira svoju prvu reklamnu kampanju unutar svoje „kuće“. Glavna odlika ove marketing kampanje jeste bilo prikazivanje soptvenih članova tima kao „Working Opticians“ – optičari koji rade na stvaranju jednih naočara.
1988_work_opticians
  • 1988 | THE MAGAZINES: stvaranje popularnosti – faza 1
    Čestim i istaknutim pričama modnih redakcija o Oliver Peoples-vim naočarima, su obezbedile da se ovaj brend nađe u svim poznatim svetskim modnim magazinima širom planete.
1988_magazinecovers1
  • 1989 | NEIMAN MARCUS BOŽIĆNI KATALOG – Faza 2
    Visoko pozicioniran departman Neiman Marcus je prezentovao Oliver Peoples kao najprodavanije naočare u svom božićnom katalogu, sa brojem čtialaca koji prelazi milion, na sledeći način: Stil 505 Tokyo Tortoise (Tokijska kornjača) sa antičkim metalnim detaljima i filigranom, zajedno sa ručno izrađenom futrolom koja podseća na oklop kornjače.
1989_1_neimanmarcus
  • 1989 | OLIVER PEOPLES, JAPAN
    Otvaranje prve internacionalne galerije u Tokiju, Japan.
1989_2_japanstore1
  • 1989 | TIME MAGAZINE
    Time Magazin objavljuje članak zauzimajući celu stranu. Članak je posvećen uspehu Oliver Peoples-a, o njegovom uspehu za Time Magazine su pričali najusppešniji vlasnici optičarskih radnju u Njujorku. Zajedno su svi rekli da nikada nisu videli fenomen tog nivou za sve svoje godine provedene u toj industriji. Nivo popularnosti je rastao na globalnom nivou.
1989_3_time1
  • 1994 | PAUL SMITH LICENSE
    Oliver Peoples potpisuje ugovor o licenciranju sa čuvenim Britanskim dizajnerom odeće Sir Paul Smith da dizajnira Paul Smith Spectacles. Kolekcija kombinuje kapriciozan sa još klasičnijim dizajnom sa posebnom pažnjom na detalje što i jeste sinonim za Sir Paul Smith, zajedno sa iskustvom i ekspertizom Oliver Peoples-a. Sofisticiran i još oštriji, Paul Smith naočare su ručno izrađene od najkvalitetnijih materijala, koji odražavaju nekonvencionalan i ponekada neobičan stil, a u srcu kolekcije je boja. Koristeći do sada neviđenu perspektivu dizajna, Larry Leight je razvio višesegmentnu boju u plastici koja je promenila pravac u industriji naočara, i kao takva se održala do danas.
1994_ps_license
  • 1997 | OLIVER PEOPLES, NEIMAN MARCUS BEVERLY HILLS
    Oliver Peoples otvara svoj prvi optičarski departman u prestižnom šoping centru Neiman Marcus na Beverly Hills-u.
1997_neiman_marcus
  • 1998-2000 | OLIVER PEOPLES, NYC
    Oliver Peoples otvara svoj treći maloprodajni objekat u Soho i četvrti Madison aveniji.
1998-2000_op_nyc