Nova Ray-Ban #TimeTo kampanja osmišljena je kao snažan, pozitivan odgovor na trenutnu situaciju, povezujući i angažujući vizionare da podele sa svetom svoj trenutak samoizražavanja.
Podeljena u 4 dela, prva takva priča jeste “Time to…Speak Out” interpretirana od strane umetnice Alice Isaac.
Ray-Ban #TimeTo kampanja slavi povratak Ikona brenda (Aviator, Clubmaster i Wayfarer).
Pratite Ray-Ban Instagram stranicu i iskoristite #TimeTo da se uključite u novu kampanju.
Više o Alice Issac
Alice je samostalni proizvođač slika i animator stacionirana u jugoistočnom Londonu. Njeno raznovrsno iskustvo sa radovima u svetu mode, uredništva, ilustracije kao i animacijskim filmovima ide u prilog njenoj sposobnosti razumevanja i stvaranja jedinstvenog posla za svoje klijente. Uspešna u stvaranju atraktivnog sadržaja kombinuje strast prema ručno kolažiranim slikama, slojevitim digitalnim procesima i efektima. Klijenti uključuju; Ray-Ban, Reebok, Nike, Prada, Flaunt Magazine, Billie Eilish, Adidas i Diesel.
Sva dešavanja u kojima učestvuje kompanija Yason možete pratiti putem našeg web sajta i stranice Novosti.
Sadržaj ovog članka je vlasništvo sajta Yason.rs. Preuzimanje teksta uslovljeno je Creative Commons 2.5 licencom. Svako kopiranje i korišćenje materijala bez navoda autora i linka ka izvoru smatra se kršenjem autorskih prava i podleže zakonskim sankcijama. Neke od fotografija korištene u tekstovima su vlasništvo trećih lica nad kojim portal Yason.rs nema autorska prava.