Novo partnerstvo Google-a sa gigantom za naočare kompanijom Luxottica bi moglo biti prekretnica za tehnologije koje se nose, a dolazi u trenutku kad Google pokušava da ubedi što više ljudi da je probaju.
Google je dobio moćnog saveznika u borbi da Google Glass budu cool.
Luxottica i Google će sastaviti tim za dizajn, razvoj i distribuciju nove vrste Glass-a, koje direktor Luxottice Andrea Guerra očekuje da se nađu u prodavnicama 2015. godine.
Dogovor će omogućiti Italijanskom proizvođaču da bude prvi koji će ponuditi novu tehnologiju milionima potencijalnih potrošača, mada Google tek treba da savlada izazove kao što su baterije i zaštita privatnosti.
„Verujemo da je izazov ubeđivanja ljudi da nose mini računare na licima problem mode isto koliko je to problem tehnologije“, rekao je analitičar Fred Speiris o dogovoru Google-a i Luxottice.
Dva glavna brenda Luxottice – Ray-Ban i Oakley će biti deo dogovora, ali nisu izneti detalji o proizvodu niti finansijski aspekti dogovora.
„Mi verujemo da je strateško partnerstvo sa vodećim igračima poput Google-a idealna platforma za razvoj novog načina rada u našoj industriji koji može da odgovori na rastuće potrebe potrošača na globalnom nivou“, rekao je izvršni direktor Luxottice Andrea Guerra.
Sva dešavanja u kojima učestvuje kompanija Yason možete pratiti putem našeg web sajta i stranice Novosti.
Sadržaj ovog članka je vlasništvo sajta Yason.rs. Preuzimanje teksta uslovljeno je Creative Commons 2.5 licencom. Svako kopiranje i korišćenje materijala bez navoda autora i linka ka izvoru smatra se kršenjem autorskih prava i podleže zakonskim sankcijama. Neke od fotografija korištene u tekstovima su vlasništvo trećih lica nad kojim portal Yason.rs nema autorska prava.