YASON x ALANOV FASHION

Prošlogodišnja kolaboracija kompanije Yason i brenda Alanov pokupila je brojne simpatije, te smo na obostrano zadovoljstvo ponovili saradnju i ove godine.

„One way ticket“ je nova kampanja kupaćih kostima domaćeg brenda Alanov Fashion, čija je osnivačica Marina Vlaški Starović. Ono što nas posebno raduje jeste činjenica da smo upravo mi deo ove jedinstvene kampanje i da su naše naočare upotpunile ovu divnu letnju priču.

Naočare koje su se našle u kampanji su pravi letnji osvežavajući modeli brendova Dolce&Gabbana i Versace, a to su DG6173 i VE4409.

Dolce&Gabbana DG6173 33601A sunčane naočare iz letnje kolekcije za 2022. godinu u trendi ljubičastoj boji učiniće da budete zapaženi uvek i svuda

VERSACE VE4409 314/87 sunčane naočare iz aktuelne kolekcije u beloj boji, sa prepoznatljivim WILD CHAIN i MEDUSA medaljonom su savršen odabir za leto

Alanov je brend koji slavi autentičnost i individualnost i dobro komunicira sa devojkama koje insistiraju na davanju ličnog pečata, a prepoznatljiv je po kupaćim kostimima sa volanima. 

Ideja ovogodišnje Alanov kampanje, a samim tim i naše kolaboracije jeste da svi zaslužuju predah od nepredviđenih okolnosti koje su se izdešavale u prethodne dve godine i da je sve što nam sada treba sposobnost da ugrabimo prvi slobodan trenutak, isključimo mobilne telefone, spakujemo kupaći kostim i naravno dobar par sunčanih naočara i otputujemo u nepoznatom pravcu.

Uvek se radujemo ovako dobrim i uspešnim kolaboracijama. Nadamo se da će se i vama dopasti!

Pratite našu stranicu Novosti i saznajte više o vašim omiljenim brendovima!

Sadržaj ovog članka je vlasništvo sajta Yason.rs. Preuzimanje teksta uslovljeno je Creative Commons 2.5 licencom. Svako kopiranje i korišćenje materijala bez navoda autora i linka ka izvoru smatra se kršenjem autorskih prava i podleže zakonskim sankcijama. Neke od fotografija korištene u tekstovima su vlasništvo trećih lica nad kojim portal Yason.rs nema autorska prava.