Godine 1992. kompaniju Arnette osnovao je u Kaliforniji Greg Arnette, kao dizajnersku firmu sa fokusom na sportski dizajn. Primarna je bila izrada naočara koje se koriste prilikom surfovanja, vožnje skejtborda i snouborda, što jasno ističe da je centar interesovanja ovog brenda svet ekstremnih sportova. Dizajn je funkcionalan, hrabar, svetao i karakterističan za sportiste na daskama. Visoke performanse i specifični sportski ramovi zaslužni su za poverenje pridobijeno od strane zajednice ekstremnih sportista.
Do 1996. godine kompanija je stekla prestiž i kvalitet brenda dovoljno vredan da je kompanija Bausch & Lomb iskazala želju da otkupi Arnette, u cilju da kompanija dostigne širu i više mladalačku klijentelu. Iako otkupljen, Arnette je ostao pod istim rukovodstvom, na čelu sa Gregom i njegovim prethodnim osobljem. Upravljanje kompanijom je nastavljeno odvojeno od Bausch & Lomb-ovih kompanija koje proizvode naočare. Međutim, pod novim vlasništvom kompanija je imala više raspoloživih sredstava da proširi svoju ponudu u dizajnu, a samim tim i mogućnost da pruži još više i bolje.
Zbog ostvarenog uspeha kompanije Arnette ostvarenog u marketingu za generaciju X, koja je predstavnik extremnog sporta, Luxottica je dala ponudu Bausch & Lomb-u kako bi izvršila akviziciju Arnetta u 1999. godini. Luxottica je imala brendove u svim bitnim kategorijama na tržištu naočara i istinski je postala najraznovrsnija i najrasprostranjenija kompanija u svetu naočara.
Arnette sunčane naočare prolaze kroz obimna testiranja kako bi izdržale sva habanja do kojih dolazi u praktikovanju ekstremih sportova. Sportske naočare za sneg su polarizovane kako bi pružile optimalan vid i redukovale odsjaj snega i leda, dok naočare namenjene za upotrebu u toku leta su napravljene sa dužim zakrivljenima na drškama kako bi osigurale da stoje na jednom mestu, kao i mnoštvo varijacija sočiva za svaki pojedinačni sport.