Burberry naočare

Burberry

б2

BURBERRY JE


  • Britanski luksuzni brand
  • Proizvođač ikonskih proizvoda
  • Multigeneracijski i za oba pola

ISTORIJAT


  • 1856. godine: Thomas Burberry je otvorio prodavnicu s odećom u Basingstoku – Engleska
  • 1880.godine: izumeo je gabarden – prozračnu tkaninu otpornu na vodu i izuzetno trajnu
  • 1895. godine: kreiran je poznati «trench-coat»
  • 1901. godine: razvijen je Burberry jahački logotip i registrovan je kao trgovačka marka
  • 1920. godine: Burberry kockasti uzorak tkanine (karo) uveden je kao postava trench-kaputa. Crveni, bež, crni i beli karo postao je sinonim za Burberry
  • 2006. godine: Burberry slavi svoju 150. Godišnjicu


БУРБЕРРЅ
CILJNA GRUPA
  • Kolekcija Burberry je namenjena za tri različite vrste kupaca:
  • Nanovo otkriveni britanac: Žene u dobu između 25-35 godina koje traže nekonvencionalan, trendi i katkada provokativan stil. One vole novu (re-) interpretaciju klasičnog britanskog stila na moderan i dinamičan način
  • Britanski luksuz: Žene (iznad 40 godina) koje traže kvalitetne stvari koje će ih učiniti da se osećaju ugodno. Osećaju snagu nasledstva brenda, njegovu bogatu tradiciju, klasičnu eleganciju i trajni šarm
  • Bezvremenska elegancija: Muškarci u dobu između 30-50 godina, koji traže moderne/modne proizvode, koje karakteriše dobro skrojena elegancija i pridavanje stroge pažnje rafiniranim detaljima