Arnette naočare

arnette


  • Originalni brend za naočare životnog stila akcijskih sportova (ASL)
  • Adrenalin i sloboda
  • Mladalački


300x400arnette
ISTORIJAT
  • 1992. godine: brend je rođen u Kaliforniji, a utemeljio ga je dizajner Greg Arnette (nekadašnji dizajner Oakleya).
  • Koncept koji je stajao iza kreacije brenda bio je veoma jednostavan: nekonformizam, sloboda osećaja i uma zajedno sa dizajnom i inovacijom. Ovaj miks postao je tajna današnjeg uspeha Arnetta.
  • 1995. godine: brend Arnette stekao je Bausch&Lomb
  • 1999. godine: Arnette je postao deo asortimana Luxottica Grupe
Ciljna grupa
  • Mladi (u dobu između 14 I 25 godina)
  • Oni koji se obožavaju nadmetati i tako se dobro zabavljati
  • Oni koji ne žele biti podložni
  • Mogu ili ne mogu se baviti akcijskim sportovima ali su zainteresovani za njih i identifikuju se sa takvim stavovima